Produkt upgraden/downgraden - wie Sie tun müssen

To upgrade or downgrade one of the services purchased, proceed as follows:

  1. login in the customer area: https://www.4host.ch/clienti/clientarea.php
  2. Click in the first box named "Services", you can also access directly from this link: https://www.4host.ch/clienti/clientarea.php?action=products
  3. Click on "Details" corresponding to the service that you intend to upgrade/downgrade
  4. From the left menu click "Package Upgrade/Downgrade"
  5. Select the package to increment or back up the desired service and follow the instructions on the screen

N.B: The operations to upgrade and downgrade the service can only be carried out within the 10 months since the last expiry date / service registration date (in any case within 2 months before the expiry date). Otherwise the system does not allow an increase / relegation of the service.

The upgrade/downgrade transactions are possible with any type of service (eg: all inclusive linux with dedicated hosting).

In the same way, Upgrade/downgrade transactions are not possible between Europe and Switzerland hosting plans, but for this reason it is possible to request the transfer of your content from a European to Swiss server or vice versa simply by opening a ticket to the technical support department that will perform the transfer procedure.

If you decide to change the service (upgrade or downgrade) during the 60 days before the service expires, you must first make the payment of the service. For changes to the service just after placing an order, you will need to contact us at supporto@4host.ch or by phone.

  • 93 Benutzer fanden dies hilfreich
War diese Antwort hilfreich?

Verwandte Artikel

Quali sono le esatte proprietà (permessi) di cartelle e files per un corretto funzionamento di un sito web?

Queste sono le proprietà che le cartelle devono avere perché il proprio web hosting funzioni...

Come aggiungere un dominio aggiuntivo e pubblicare un sito web separato sullo stesso piano hosting

Quali sono i piaini hosting che consentono la pubblicazione di più spazi web sullo stesso...

Tempistiche di attivazione o riattivazione di un servizio se effettuato pagamento con bonifico

i controlli sono da noi effettuati giornalmente fra le 16:30 - 20:00 e quindi i servizi e gli...

Piani di assistenza per i rivenditori, sono disponibili?

Per l'attivazione dell'assistenza per rivenditori è possibile eseguire i seguenti passaggi:1°...

Desidero aggiungere/parcheggiare (Domain alias) e poi redirezionare un nome di dominio su di un piano di hosting acquistato da voi

Per poter aggiungere/parcheggiare nomi a dominio aggiuntivi su un piano di hosting già in vostro...